Pagini

sâmbătă, aprilie 16

Ruperea de real

AUTÍSM n. med. Stare patologică caracterizată prin pierderea contactului psihic cu realitatea și trăirea intensivă a unei vieți interioare. /<fr. autisme 


Oh voi autiştilor, cât de norocoşi puteţi fi ! Umblaţi pe străzi şi sunteţi ce vreţi şi nimeni nu vă judecă. Trăiţi şi reacţionaţi cum voiţi fiindcă nimeni nu se va împotrivi oricum.
Asemenea copiilor mici nu purtaţi nicio grijă şi mereu în urma voastră e cineva care să vă ridice de pe pământ sau să vă privească atent. Lumea voastră e cea mai bună şi totodată cea mai reală şi sigură. Nu ştiţi ce e bine şi ce e rău aşadar ştiţi că există numai bine şi nu aveţi reţinere cu privire la nimic.
Îmi doresc să fac aceleaşi lucruri, să n-am margini, să pot merge undeva şi să nu-mi pese că lumea mă priveşte cu ochii plini de mirare sau cu gura întredeschisă. Să fiu eu şi cu mine iar voi să fiţi furnici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu