Pagini

sâmbătă, aprilie 2

Supradoză, iar; dopamină

Injectează-mi o doză de imaturitate ca să mă simt mai veche şi să mă ştiu liberă de greşeli. Lasă-mă să-mi şterg astfel orice vină, să devin un copil căruia nu-i poţi spune "om". Atunci nu voi mai avea responsabilităţi şi aşadar nu am cum să mai dau greş iară.
Fă-mă iar imatură să pot vorbi despre tot cu tine, să-mi dispară orice reţinere. Adu-mă în pragul inconştienţei ca să îţi vorbesc despre ce vrei tu, iar atunci când vrei vrea mai mult îţi voi da mai mult decât poţi duce, voi fi mai rău decât un dumnezeu pentru tine. Zi-mi că sunt la fel şi atunci voi zbiera până şi pe stradă sau trotuar că sunt fericită... veţi ştii cu toţii ! Atunci mă voi lipi de tine exact cum se lipeşte boala de om şi nu te voi mai lăsa până când vei arunca cu medicamente în centrul bolii tale... în mine.
Hai, fă-mă nebună !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu